sâmbătă, 30 octombrie 2010

Azi este Halloweenul!!


Toate aceste lucruri despre Halloween vin de la o mica poveste am gasito si am fost de acord sa vi-o dau .Cititio si spunetimi parele voastra:Odata, cu mult timp in urma, a crescut un dovleac urias. Si acum imi amintesc cand ma plimbam pe drumul vechi al orasului si am vazut acel dovleac urias care crescuse pe camp.

Nimeni nu-l vroia pentru ca era mult prea mare si prea greu de ornamentat. L-am numit "Batranul Jack".
M-am decis imediat sa iau dovleacul acasa. L-am cules si l-am carat singur pana acasa. Era foarte greu, si aproape ca mi-am rupt spatele, insa nu am cedat, am preferat sa ajunga acasa intreg.

Pe vremea aceea locuiam singur intr-o rulota. O mai aveam si pe Bump, o pisica neagra si batrana. Era un pisoi mic si amarat cand a aparut acum multi ani, pe scarile din fata casei mele, intr-o noapte de Halloween, si a fost si singura care m-a vizitat atunci. De-a lungul anilor am cumparata o groaza de sacose cu bomboane, insa nimeni nu a trecut si pe la mine. De atunci m-am decis sa nu mai cumpar bomboane, sa nu mai decorez dovleci si, niciodata sa mai sarbatoresc Halloween-ul. Asta pana cand l-am gasit pe "Batranul Jack".

Impreuna cu Bump l-am decorat pe "Batranul Jack", i-am pus o lumanre si lumina intreaga prispa. Deodata, ma vad inconjurat cu fete vesele si zambarete. Erau copiii care ma vizitau de Halloween. "Batranul Jack" imi salvase sarbatoarea de Halloween in acel an. Am pastrat semintele lui Jack, iar in primavara ce a urmat le-am plantat in gradina mea. De acum nu voi mai petrece singur Halloween-ul!